Medijska promocija rada Sigurne mreže
Promocija Sigurne mreže u 2016. godini bazirana je na zajedničkom djelovanju i koordinaciji svih članica Upravnog odbora Sigurne mreže prema javnosti. Mediji su prepoznali ovakav način rada te su kontinuirano pratili i objavljivali aktivnosti mreže i njenih članica. Veliki broj objava je postignut zahvaljujući permanentnim aktivnostima mreže (godišnji sastanak Sigurne mreže, javne rasprave, obilježavanje značajnih datuma kao što je 8. mart – Međunarodni dan žena, 16 dana aktivizma o rodno zasnovanom nasilju itd.). Dio promotivnih aktivnosti je posebno bio usmjeren na zagovaranje promjena usvojenog novog prijedloga za izmjenu Zakona o zaštiti od nasilja u porodici u FBiH, kao i zakona o besplatnoj pravnoj pomoći na nivou BiH. Dugogodišnji rad članica Sigurne mreže u 2016. godini obilježen je i saradnjom s profitabilnim preduzećima, te je i kroz ovu saradnju realiziran niz promotivnih aktivnosti.
Okvirno je realizirano preko 100 objava (agencije, televizije, radio, novine, web):
• 3 press-konferencije (TV1, TVSA, BHTV, RTRS BNTV, TV Pink...)
• 3 video web-priče (Dnevni avaz – elektoronsko izdanje, Source..ba; Agencija Anadolija)
• 4 regionalna gostovanja i objave (Al Jazeera Balkan, N1, Euronews)
• 40 informativnih reportaža sa izjavama u centralnim informativnim emisijama: dnevnicima i vijestima (BHTV, Federalna TV, TV Sa, Face TV, TV1, TV Alfa, RTRS, N1, TV Hayat…);
• 20 direktnih gostovanja u emisijama kolažnog, revijalnog i dokumentarnog tipa
(TV Alfa, Face TV, TV A, TV1, BHTV, N1...);
• 23 objave i izjave agencijama, dnevnim novinama, NVO produkcijama, (Dnevni avaz, Osobođenje, magazin Azra, agencije Fena i Anadolija, Ljepota i zdravlje)
• 50 objava na web-portalima (fokus, radiosarajevo, mi2, klix, federalnatv, bhtv, capital, e-novosti, visoko.ba, faktor, mrezazaizgradnjumira, nezavisne, večernji)
• Emitiranje spota za prijavu nasilja putem SOS telefona u Multiplex Cinema Cityju u Sarajevu u okviru globalne kampanje “16 dana aktivizma protiv rodno zasnovanog nasilja”
• Promocije broja SOS telefona kroz promotivnu prodaju majica i vaučera te aktivnosti “Djevojke na trčanju” i“Znam da postoji Sigurna kuća” realizirane su uz veliki broj objava medija i socijalnih mreža
• Kompanija Bingo je u cilju skupljanja donacija za sve sigurne kuće kreirala i videospot i plakate koji su distribuirani putem medija, FB i prodajnih mjesta
• Europlakat BH je ustupio svoja mjesta za jumbo city light i elektronske plakate na teritoriji FBiH